Email Machine nabízí podrobnou statistiku otevírání, prokliků včetně klikové mapy. Můžete sledovat vývoj výsledků v reálném čase nebo připravit segment zákazníků, kteří ne(otevřeli) pro příští rozesílku. Kromě toho vidíte také např. lokalitu příjemců a údaje o jejich počitači nebo smartphone.
Tip: Připravte si segmenty podle aktivity. Můžete snadno cílit na aktivní zákazníky nebo mrtvé duše.
Nad rozeslanou šablonou vám zobrazíme, které odkazy zákazníky nejvíce zajímaly. Funkci využijete nejlépe např. u vyhodnocování pozic pro produktové nabídky.
Na základě chování zákazníků můžete jedním kliknutím vytvořit automatický segment pro příští rozesílku. Segmenty lze tvořit podle typu a četnosti aktivity. Příkladem mohou být např. zákazníci, kteří klikli nejméně dvakrát nebo ti, kteří kampaň ani neotevřeli.
Zajímá vás lokalita vašich zákazníků? Typ jejich zařízení, prohlížeč, rozlišení nebo operační systém? To vše a mnohem více najdete v podrobné statistice technických parametrů.